Familjefotograf i Växjö
Naturligt, romantiskt & nedtonat
"Det kommer en tid då våra foton är allt vi har kvar, därför är de så viktiga att ta nu!"
—Johanna Jacobsson
MÖT PERSONEN BAKOM KAMERAN
Hejsan, Johanna Jacobsson här
Det är jag som får äran att hänga med er under fotograferingen. Jag är mamma till fem, så jag vet hur vardagscirkusen går i ett!
Fotointresset har funnits med sedan barnsben, men det var först i vuxen ålder som jag fattade att det var mitt drömyrke.
Min fotostil skulle jag säga är naturlig, romantisk och nedtonad.

För mig kan ett fotografi vara ren & skär lycka. Eller magi om så vill!
När ett ögonblick passerat så är det borta, då finns det bara i våra minnen. Genom att ta ett foto i dessa ögonblick så kan vi dela det ögonblicket om & om igen med nära & kära!
Du behöver ingen tidsmaskin om du har fotografier!
Att sitta tillsammans med barnen för att bläddra i deras fotoalbum är en helt underbar upplevelse. Dem älskar att få höra deras egna historia, hur dem var när dem var små, om vad som hände då, om vad dem hittade på för bus. Även din historia är dem nyfikna på. Sitt ner med barnen, berätta, minns, njut av stunden!
Kan du se dig själv i mina foton
"Jag tar det sen!"
Vi är alla där, mitt i livets karusell där vardagen bara rullar på & vi tänker ofta "Jag tar det sen". Men det där sen brukar inte komma. Så ta tag i det nu & boka tid för att fota er familj, barnen, graviditeten, frieriet eller bröllopet. Tiden går alldeles för fort, så gör det nu istället för att missa alla magiska ögonblick!



