Familjefotograf i Växjö

Naturligt, romantiskt & nedtonat

"Det kommer en tid då våra foton är allt vi har kvar, därför är de så viktiga att ta nu!"

—Johanna Jacobsson

MÖT PERSONEN BAKOM KAMERAN

Hejsan, Johanna Jacobsson här

Det är jag som får äran att hänga med er under fotograferingen. Jag är mamma till fem, så jag vet hur vardagscirkusen går i ett!
Fotointresset har funnits med sedan barnsben, men det var först i vuxen ålder som jag fattade att det var mitt drömyrke.
Min fotostil skulle jag säga är naturlig, romantisk och nedtonad.

Läs mer
Barnfotograf. Familjefotograf. Syskonfoto. Gravidfotograf. Bröllopsfotograf. Fotograf_Växjö. Fotograf_Johanna_Jacobsson.
Barnfotograf. Familjefotograf. Syskonfoto. Gravidfotograf. Bröllopsfotograf. Fotograf_Växjö. Fotograf_Johanna_Jacobsson.
Barnfotograf. Familjefotograf. Syskonfoto. Gravidfotograf. Bröllopsfotograf. Fotograf_Växjö. Fotograf_Johanna_Jacobsson.
Barnfotograf. Familjefotograf. Syskonfoto. Gravidfotograf. Bröllopsfotograf. Fotograf_Växjö. Fotograf_Johanna_Jacobsson.

För mig kan ett fotografi vara ren & skär lycka. Eller magi om så vill!

När ett ögonblick passerat så är det borta, då finns det bara i våra minnen. Genom att ta ett foto i dessa ögonblick så kan vi dela det ögonblicket om & om igen med nära & kära!

Du behöver ingen tidsmaskin om du har fotografier!


Att sitta tillsammans med barnen för att bläddra i deras fotoalbum är en helt underbar upplevelse. Dem älskar att få höra deras egna historia, hur dem var när dem var små, om vad som hände då, om vad dem hittade på för bus. Även din historia är dem nyfikna på. Sitt ner med barnen, berätta, minns, njut av stunden!

Kunders egna ord
1 / 3

Kim & Keijo

"Jag fick ett väldigt trevligt bemötande där det kändes tydligt hur viktigt det var för dig som fotograf att jag & mitt barn mådde bra & var okej under hela fotosessionen. Du kollade med om vi orkade & inte var för kalla, fick de pauser vi behövde. Jag känner mig sällan själv vacker på bild men när jag fick se bilderna du tog på mig & mitt barn så kände jag mig riktigt vacker. Jag är väldigt nöjd med både det varma & trevliga bemötandet samt över hur du verkligen fångade kärleken mellan mor & barn på bild."

Barnfotograf. Familjefotograf. Syskonfoto. Gravidfotograf. Bröllopsfotograf. Fotograf_Växjö. Fotograf_Johanna_Jacobsson.
1 / 3
Kan du se dig själv i mina foton

"Jag tar det sen!"

Vi är alla där, mitt i livets karusell där vardagen bara rullar på & vi tänker ofta "Jag tar det sen". Men det där sen brukar inte komma. Så ta tag i det nu & boka tid för att fota er familj, barnen, graviditeten, frieriet eller bröllopet. Tiden går alldeles för fort, så gör det nu istället för att missa alla magiska ögonblick!

Kontakta mig